În acest an, litoralul nu se scumpeşte pentru cei care cumpără pachete turistice prin agenţii, a declarat Aurelian Marin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT).
„Mamaia rămâne, în continuare, staţiunea cu cel mai ridicat grad de vânzări: circa 50% din vânzările agenţiilor de turism pe zona litoralului românesc. Venus se mişcă din ce în ce mai bine, dar, deocamdată, pe locul doi ca valoare a vânzărilor este Eforie Nord, urmată de Saturn.
Sudul litoralului românesc rămâne, în continuare, destinaţia de vacanţă favorită pentru familiile cu copii. Avem şi în sud hotelieri care au investit şi multe hoteluri de două stele au fost clasificate, acum, la trei stele.
De asemenea, un număr semnificativ de hoteluri care au fost închise se deschid anul acesta la patru stele, ca urmare a investiţiilor în dotări şi modernizări”, a spus Aurelian Marin. Românii au cumpărat pentru 2015, până în prezent, cu 25% mai multe vacanţe în perioada de early booking pe litoralul românesc comparativ cu anul trecut.