ShopMania Biz
Programul Operational Sectorial "Cresterea Competitivitatii Economice"
"Investitii pentru viitorul dumneavoastra"

Titlul proiectului: "Valorificarea productiei tipografice a editurii Prahova prin implementarea unei solutii de comert electronic"
Vremea
Ploiesti, Prahova
3 °C

Azi

1° / 11°

Maine

1° / 9°

O pilula din tomate salveaza milioane de vieti

Marime text Mareste font Micsoreaza font

(Miercuri, 2 septembrie 2009)

Viata a milioane de persoane ar putea fi salvata de acum multumita unei pilule revolutionare pe baza de tomate, creata de cercetatorii britanici de la Universitatea Cambridge. Pastila ii ofera organismului toate beneficiile furnizate de dieta mediteraneeana si contine o substanta chimica denumita licopen, care este prezenta in coaja tomatelor coapte.
Daca este administrata zilnic, o capsula de Ateronon poate micsora depozitele de grasime acumulate pe peretii arterelor. Pilula contribuie, astfel, la prevenirea declansarii afectiunilor cardiace si a atacurilor cerebrale, iar vietile a milioane de persoane ar putea fi salvate.
O pastila de Ateronon furnizeaza echivalentul substantei active continut in trei kilograme de tomate coapte. Potrivit unor studii anterioare, dieta mediteraneeana, bogata in peste, tomate si alte legume, nuci si ulei de masline, poate reduce semnificativ nivelul de colesterol din sange si preveni declansarea maladiilor cardiovasculare. In urma unui studiu la care au participat 150 de persoane, ce sufera de afectiuni cardiace, cercetatorii au descoperit ca prin administrarea zilnica a unei pilule de Ateronon a fost oprita nu doar formarea depozitelor de grasimi depuse pe peretii arterelor, ci chiar au fost diminuate placile deja existente, in doar doua luni. Mai mult, medicamentul nu prezinta efecte secundare. In Cambridge, Statele Unite, Italia si Finlanda vor lua startul teste clinice de o mai mare amploare. Acestea urmeaza a fi efectuate pe 10.000 de pacienti.
In Marea Britanie au fost inregistrate aproximativ 120.000 de decese, anual, din cauza afectiunilor cardiace, in timp ce atacurile cerebrale fac aproximativ 70.000 de victime.

Din aceeasi categorie

(Sambata, 1 noiembrie 2014)

Google lucreaza la dezvoltarea de nanoparticule pentru depistarea cancerului incipient

Compania Google a dezvăluit că lucrează la dezvoltarea de nanoparticule care să fie folosite pentru diagnosticarea cancerului în faze incipiente, prin introducerea particulelor în organism, acestea urmând să adere la peretele celulelor bolnave, care pot fi astfel identificate şi analizate. Proiectul este desfăşurat în cadrul Lab X, un... continuare »

(Sambata, 1 noiembrie 2014)

Un test oftalmologic computerizat ar putea ajuta la diagnosticarea maladiei Alzheimer

Un simplu test oftalmologic computerizat ar putea ajuta la diagnosticarea în faze incipiente a maladiei Alzheimer, cercetătorii demarând un studiu în valoare de 1,4 milioane de euro pentru verificarea ipotezei potrivit căreia structura vaselor de sânge din ochi poate indica instalarea bolii. Cercetătorii de la universităţile britanice... continuare »

INFOMEDICA

* O cercetare coordonată de Giuliana Noratto de la School of Food Science din Statul Washington arată beneficiile merelor în lupta cu obezitatea. Merele au foarte multe beneficii, conform studiilor din ultimii ani, însă compuşii bioactivi din mere, cum ar fi polifenolul, un antioxidant care afectează bacteriile bune din organism, ajută... continuare »

(Miercuri, 29 octombrie 2014)

O ceasca de cacao cu lapte pe zi amelioreaza memoria

O ceaşcă de cacao cu lapte servită seara, în fiecare zi, poate să amelioreze memoria, întrucât anumiţi compuşi chimici din boabele de cacao protejează creierul contra demenţei, afirmă autorii unui studiu publicat recent în ediţia online a revistei Nature Neuroscience. Studiul a descoperit, de asemenea, faptul că un ingredient cheie... continuare »

(Miercuri, 29 octombrie 2014)

Potrivit unui studiu,

Mutaţiile genetice predispun la convulsii febrile după administrarea vaccinului ROR Cercetătorii danezi au descoperit că predispoziţiile genetice ar putea să explice motivul pentru care anumiţi copii dezvoltă convulsii febrile după ce au primit vaccinul combinat ROR (rujeolă, oreion, rubeolă). Convulsiile febrile se produc la copii... continuare »

Editorial

Barometrul increderii

Nicoleta Dumitrescu După 30 de zile în care candidaţii pentru Cotroceni au avut liber la promisiuni, astăzi s-a aşternut liniştea peste campania electorală a primului...»

Alte Editoriale

Cele mai citite stiri

altPHel - blogul lui Patraru

Dorința ascunsă a oamenilor frumoși: să fie dictatori!

Privesc amuzat toate clipurile astea de susținere pentru un candidat sau altul. Mai ales cele în care apar jurnaliști, mai importanți sau mai puțin importanți. Nu știu, poate sunt eu tâmpit, dar te mai poți numi jurnalist după ce faci ...

Alte articole

PH-online.ro - Ultimele stiri

PRAHOVA BUSINESS

Primar PH

LIVE - Prahova TV
Get the Adobe Flash Player to see this player.

Sondaj
Ce parere aveti despre Programul Prima Casa?

Curs valutar