
Barbatii divortati sunt de doua ori mai dispusi sa se recasatoreasca decat femeile divortate, potrivit unui studiu realizat recent in Marea Britanie.
Divortul reprezinta de obicei o experienta de viata destul de dureroasa si s-ar putea crede ca cei mai multi dintre oamenii care au trecut printr-un divort par sa ezite atunci cand vine vorba despre o noua casatorie, informeaza dailymail.co.uk.
Cu toate acestea, barbatii sunt de doua ori mai dispusi sa treaca peste o astfel despartire stresanta si dureroasa. Potrivit studiului britanic, 47% dintre barbatii divortati doresc sa se casatoreasca din nou. In schimb, doar 20% dintre femeile divortate s-au declarat dispuse sa se recasatoreasca.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de adulti, pentru a marca lansarea pe DVD in Marea Britanie a comediei romantice “A naibii dragoste/ Crazy, Stupid, Love".
Totodata, potrivit aceluiasi studiu, 42% dintre barbatii divortati care vor sa se recasatoreasca au declarat ca sunt dispusi sa plateasca un expert matrimonial care sa ii consilieze si sa ii ajute sa se pregateasca, pentru a se descurca mai bine la viitoarele intalniri in oras cu reprezentantele sexului slab. Ei spera astfel sa invete sa se imbrace mai bine, sa isi puna mai bine in valoare aspectul fizic, sa isi dezvolte aptitudinile conversationale si sa invete sa stapaneasca “arta" limbajului corporal.
In schimb, mai putin de 20% dintre femei s-au declarat dispuse sa apeleze la serviciile unui astfel de expert.
Totodata, 31% dintre barbatii divortati au declarat ca si-au creat, dupa divort, profiluri pe site-uri matrimoniale, comparativ cu 19% dintre femeile divortate care au apelat la serviciile unor astfel de site-uri de intalniri online.
Articolul poate fi citit si in editia tiparita
(Luni, 21 mai 2012)
• Laptele natural este un aliment de baza intr-o alimentatie sanatoasa, alaturi de legume, fructe, cereale, carne si oua. Pe langa rolul lui nutritiv, laptele poate contribui la mentinerea si imbunatatirea starii de sanatate, dar specialistii avertizeaza ca prin fierbere sau pasteurizare, laptele poate deveni toxic pentru organism. Medicii au... continuare »
(Luni, 21 mai 2012)
Cafeaua ne poate ajuta sa traim mai mult
Adultii cu varstele cuprinse in intervalul 50 - 71 de ani care beau cel putin trei cesti de cafea pe zi beneficiaza de o reducere cu 10% a riscului de deces in comparatie cu persoanele care nu beau cafea, potrivit unui studiu realizat de National Cancer Institute din Statele Unite. Acest studiu a fost realizat pe baza unui chestionar expediat... continuare »
(Luni, 21 mai 2012)
Metode de lupta contra obezitatii: ore de gimnastica, apa la dozator si reduceri fiscale
O ora de gimnastica pe zi in scoala, amplasarea de dozatoare de apa si reduceri de impozite pentru a incuraja vinderea unor produse alimentare sanatoase fac parte dintre cele 800 de recomandari publicate de Institutul de Medicina din SUA pentru a lupta contra obezitatii. “Progresele facute pentru stoparea «epidemiei» de obezitate au fost prea... continuare »
(Sambata, 19 mai 2012)
Conform unui studiu, Romania este statul UE cu cele mai mici cheltuieli pentru sanatate din PIB
Romania este statul UE cu cele mai mici cheltuieli pentru sanatate din PIB, acestea ajungand - de la 5,6% din PIB in 2009, fata de media UE de 9,9% - la doar 3,7% in 2011, finantarea fiind la doua treimi din minimul necesar, potrivit unui studiu dat publicitatii in urma cu doua zile. Studiul realizat de ExpertForum (EFOR), impreuna cu Local... continuare »
(Sambata, 19 mai 2012)
Zaharul dauneaza sanatatii creierului
Cine are de facut o prezentare sau are de dat un examen ar trebui sa stea departe de bauturile acidulate bogate in fructoza. Un studiu realizat de USLA arata ca persoanele care consuma cel putin sase saptamani astfel de produse risca “sa se prosteasca". Cercetatorii au descoperit ca o dieta bogata in fructoza incetineste procesul gandirii,... continuare »