Recent, la sediul Palatului Administrativ din Ploiești au avut loc întâlniri cu primarii și specialiștii în cadastru din unitățile administrativ-teritoriale ale județului Prahova, organizate de Consiliul Județean Prahova la propunerea Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI )Prahova, pentru informarea acestora cu privire la modificările Legii 7/1996 – Legea Cadastrului, aduse prin OUG 35/2016. La întâlnire au participat Rodica Paraschiv – director executiv în cadrul Consiliului Județean Prahova, Virgil Nanu – director OCPI, Doru Nechiti- inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, Mihaela Constantin – șef serviciu în cadrul Instituției Prefectului Prahova. Primarilor prezenţi li s-au prezentat posibilitățile de finanțare a lucrărilor de cadastru general, având în vedere noile modificări în domeniu, cu privire la lucrările de înregistrare sistematică a imobilelor în sistem integrat de cadastru și carte funciară.
Modificările aduse constau în posibilitatea cofinanțării în cadrul Programului Național de Cadastru și Carte Funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică demarate de unităţile administrativ-teritoriale, valoarea cofinanțării fiind în cuantum fix de 60 lei/carte funciară.