N. D.

Proaspăt întors din concediu medical, la începutul acestei săptămâni, viceprimarul Ploieştiului, Cristian Ganea, a primit noi atribuţii din partea edilului Adrian Dobre. Documentul a fost semnat de către primar pe 11 iulie, fiind o completare a atribuţiilor stabilite iniţial, tot prin ordin, pe 26 iunie. Concret, în activitatea sa de viceprimar, Ganea va trebui să se ocupe, suplimentar, şi de următoarele activităţi: avizarea proiectelor de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor din subordinea Consiliului Local Ploieşti, precum şi rectificarea acestora, în concordanţă cu prevederile bugetului local; aplicarea pe documentele de plată (factură, stat de plată al salariilor) al vizei „Bun de plată”, dacă sunt îndeplinite toate condiţiile privind lichidarea cheltuielilor, în condiţiile în care bunurile furnizate au fost recepţionate, cu specificarea datei şi a orei primirii, a lucrărilor care au fost executate şi a serviciile prestate, a bunurilor furnizate care au fost înregistrate în gestiune şi contabilitate, cu specificarea gestiunii şi a notei contabile de înregistrare, în condiţiile în care legalitatea efectuării rambursărilor de rate sau a plăţilor de dobânzi la credite ori împrumuturi contractate au fost îndeplinite. Iar ca să nu existe niciun dubiu în ceea ce priveşte documentele pe care Cristian Ganea va trebui să le semneze, în noul ordin ce vizează delegarea atribuţiilor se menţionează clar: ”Funcţia de ordonator principal de credite va fi exercitată pe toată perioada îndeplinirii funcţiei de viceprimar, nelimitat”. Rămâne de văzut în ce măsură, de această dată, viceprimarul va îndeplini noile atribuţii, în contextul în care acesta a contestat primul ordin semnat de primar. De altfel, luni, Adrian Dobre s-a arătat contrariat de această atitudine a viceprimarului Cristian Ganea, în contextul în care acesta i-a refuzat şi invitaţia de a fi prezent la întâlnirea săptămânală cu presa.