De la începutul acestei luni, Primăria Câmpina are un nou sistem de management al relaţiei cu cetăţenii prin înfiinţarea Ghişeului Unic. În încercarea de a îmbunătăţi relaţia dintre administraţia publică locală şi câmpineni printr-o permanentă comunicare şi prin satisfacerea mai rapidă a intereselor acestora, la iniţiativa lui Paul Moldoveanu, secretarul municipiului, a fost implementat proiectul Ghişeului Unic, menit a înlesni rezolvarea mai rapidă a problemelor cetăţenilor de către funcţionarii aparatului de lucru al primarului. Ghişeul va funcţiona în clădirea anexă din dreapta intrării în curtea Primăriei Câmpina, acolo unde, înainte vreme, era biroul de Stare Civilă, care a fost mutat în clădirea Casei Căsătoriilor, inaugurată la sfârşitul anului trecut. În acest ghişeu, cetăţenii sunt consiliaţi de reprezentanţi ai celor mai solicitate servicii din Primărie: Urbanism, ADPP, Asistenţă Socială şi Resurse Umane. Aceştia din urmă vor răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cetăţeni şi le vor explica acestora ce documente le sunt necesare şi care este procedura de urmat pentru rezolvarea problemei fiecărui localnic care calcă pragul Primăriei. Tot în clădirea cu Ghişeul Unic funcţionează şi Centrul de Informare pentru Cetăţeni (CIC), acolo unde se fac înscrieri pentru audienţe şi unde o funcţionară înregistrează permanent diverse solicitări ale localnicilor, reprezentând probleme a căror rezolvare nu este de competenţa niciunuia dintre cele patru birouri care au reprezentanţi la Ghişeul Unic. CIC a fost implementat printr-un proiect european şi a funcţionat până acum în clădirea anexă din stânga intrării principale, acolo unde au fost amenajate spaţii corespunzătoare pentru desfăşurarea şedinţelor periodice ale comisiilor de specialitate din cadrul Consiliul Local Câmpina.
Adrian BRAD